Friday, March 4, 2011

vacation with classmate :D


gadiss gadis H1T6 :)












          



sg kg chulek !




          Trip ke gua tempurung . wahh , sumpah exicted lah time first first planing tu .semua semangat . bagus2 ! tu menunjukkn plajar plajar matrikulasi perak begitu semangat merancang aktiviti :B seperti biasa plajar2 H1T6 mengalami masalah utk bangun awl pagi .oleh sebab itu , mereka terlambat utk mnghadirikan diri dalam sarapan bersama sama di cafe b1 . heii , terok benoh lah korang nihh =.= 
         kemudian kami menaiki van dan juga kereta cek mus ke gua tempurung . dalam perjalanan ke destinasi tersebut pelbagai aktiviti telah dilaksanakan secara spontan ( dehh , ayat aku da macam buat karangn la plak ) . package 3 mnjadi pilihan ahli ahli H1T6 , namun begitu chong berserta nisha , malin and dayana mengambil kputusan utk tidak bersama sama ahli yg laen , mereka memilih package 2 . chong memberikan alasan bahawasanya dia tak tahan panas, that y dy pilih package yg biase . ( hahah , kt dalam gua mane ade kne matahari la chong ) lawak la apek nihh =.=”  
       tourist guard kitorang sgt sempoi , cool je abg tu ,.tq abg guard kerana mjaga kami dari masuk gua 2 hingga keluar dengan keadaan 'hidup' . yang paling best yg part gelongsor 2 kot , terketar ketar kaki wohh .then , ke lokasi yg seterusnye , kg sg Chulek . pelik betul nme kg 2 , hahah . kami berjalan sebanyak 3km akhirnya sampai jugak kt sungai .act , senarai mandi sungai mmg x de dlm tentatif bdk2 H1T6 pon , tetibe je plan lps g gua tempurung tuhh .
       Rakan rakan H1T6 yg kebanyakn nye terdiri daripada bdk2 bandar menjadi begitu taksub apabila melihat sungai tersebut , hahaha . mandi sampai x sedar diri kot . lompat sana , lompat sini mcm bdk tadika . hahahah . habes suda vacation H1T6 , balik kolej semula :( . btw , tq to H1T6 members ! banyak kenangan yg indah bersama korang . :)



No comments:

Post a Comment