Saturday, April 30, 2011

malas nak baca surat khabar ? tak de masa nk tgk berita kt tv ?

kite sebagai rakyat malaysia kene la tau ape yg terjadi kt negara kite sendiri kn . ye aku paham mmg la ramai yg sgt busy sehingga ape yg jadi kt negara sendiri pon dorang tak tau . ish ish , terok benoh la  gini wehh .

okeyy , bagi pengguna maxis : anda bole langgani berita terkini dgn mngikut beberapa langkah yg mudah ,

1. mule mule tekan *100#
2.tekan no 5 : content
3. tekan plak no 3 : berita 
4. tekan 1 : berita terkini
5. lastly pilih berita dari sumber mne yg korang nak ,
pilihan yang ade seperti thestar , utusan malaysia, berita harian, tv3and malaysia kini . :D

SELAMAT MELANGGAN ! (murah je weh , seringgit lime posen jerr seminggu)

11 comments:

  1. hahah , aku buat kerja amal ni nad .

    ReplyDelete
  2. hahah , tukar la mxs , hehe promo la mxs la plak :P

    ReplyDelete
  3. salam ziarah...

    sekarang jugak nak mencuba maxis...;_)

    ReplyDelete
  4. salam...

    zman dah maju mcm ni laaa kan..?

    hehe..

    ReplyDelete
  5. @sekamar rindu : salam , yep . terlebih maju la kan .

    ReplyDelete
  6. waa..kena bertukar kpd maxis ni...ok, tak de maknanye..HAHAHA

    ReplyDelete
  7. hahaha , x pyh tukar pon x per .

    ReplyDelete
  8. Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
    Sudi2 la baca my new entri @ frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete