Sunday, June 19, 2011

megi punya pasal =="

dulu time tinggal kat asrama aku malas sgt nk turun g cafe makan . bukan ape , cafe tu jauh nak mati .aku da la malas nk jln jauh jauh ni  (padahal dua blok sebelah jek cafe tu, hik3)  . jadi aku ngn keng-kawan yg lain brjemaah makan megi kat bilik . kalau takat skali skala mkn megi tu x pe jugak la kan , ni da slalu sgt smpai la aku muak dgn megi ni . dgr name megi pon aku fobia :B

pada suatu hari , aku pon calling2 ngn mama aku ;


-
-
-
-
-
-
-
akhirnya program matrikulasi pon  tamat , aku pon kembali ke ruma menanam anggur (menganggur la) 
-
-
-
-
-
-
-

tah nape ade satu hari ni aku tringin benoh nk makan megi ni . pastu aku pon g dapor cari megi . 




mama aku tak beli pon megi ,(buat penat je aku cari merata kat ruma , heck !) . oleh sbb aku trlampau teringin nak sgt mkn megi aku pon nek motor g kedai beli megi 3 bungkus (ambik kau) heheheh .




note : megi adalah sejenis makanan yg tidak begitu baik trhadap kesihatan . jgn makan selalu yer .

8 comments:

  1. haha. ak rase dulu bkan ko kate megi mkanan feveret ke?
    tiap2 malam kalo x mkan ngan fiza x sempurna kehidupan.
    hahaha. :DD

    ReplyDelete
  2. hahahha , da tu x mampu nk beli nasi dah , nak x nak kene jd kn megi sbg makanan feveret . hahah .

    ReplyDelete
  3. hahaha.kelakar lah bibi nih! ketawa saya baca! makan megi tumis dengan bawang campur telur sedap tapi makan banyank2 kang rambut bukan makin lebat macam maggy. bergugurannnnn.... :)

    jemput bacaa :)
    http://nameeroslan.blogspot.com/2011/06/adverse-effects-of-cartoons-on-minds-of_19.html

    ReplyDelete
  4. hik3 , terliur plak bile bace tumis2 bagai nih . oh , x pe rambut bibi kebal n x mudah gugur . kahkah :p

    ReplyDelete
  5. hahahhaa.. bibi nie lawak la..

    ades.. aku jarang plak makan megi nie..

    malas nak masak air panas.. =)

    ReplyDelete
  6. syahmifikri : kau mmg kne try , bak kata kawan aku sorang ni " xsempurna hidup tanpa megi" :D

    ReplyDelete
  7. bahaya la doktor makan meggi banyak-banyak.

    ReplyDelete
  8. syazwan : x pe , x slalu pon :p

    ReplyDelete