Thursday, November 3, 2011

Alexandria sangat cantik (:

nah , ni buktinye


tenang je tgk laut kt sini 


tiupan angin sgt kuat  , layan prasaan pon best , hihihi . 

huii

ape tah nme tempat ni , tak ingat :p

air mineral 1.5genih is equal to 0.75 ringgit mlysia . 

ni time senja . tgk sunset , pehhh . mmg sesuai jdkan tmpat honeymoon , hik3 


barang2 kat sini murah la jugak . * hihih , tapi aku x beli ape2 pon kat sini * al maklum laa , aku student je pon , duit cpt kering,  jimat jimat (: * mama huii , cpt la bank in duit lagi kt bank , x psl2 mkn megi je pagi raya haji nti . hik3 :p haa ,lg satu . nak masuk pantai kat alexandria kne bayar duit tau . untung org mlysia mandi kt pantai ape ape pon free . ahhh , rindu malaysia <3

10 comments:

  1. Ciptaan Allah sememangnya sangat cantik! ;)



    Orang kita dah terbiasa dapat benda percuma, tu yang ada jenis 'tak tahu' erti menghargai..


    Pandai² jaga diri, jaga peribadi dan jaga wang sendiri ye di tempat orang.. ;D

    ReplyDelete
  2. tmpat honeymoon? ececehh..alasan nak kawin sane letteww? hahaha..YES..mmg cntik..

    p/s: murah r air..tmpat aku $1.50..ko convert msia r sndri..tensyen!

    ReplyDelete
  3. wahhh! bestnyee! bila nak gi lagi? nak ikut :d

    ReplyDelete
  4. siyes lawa giler!!! tambah2 gambar 1st tue

    ReplyDelete
  5. @Nasyitah HoOyE

    haahahaha , kne plan awl2 nk honeymoon nih , hehehhe .

    agak laa . meh pindah mesir .

    ReplyDelete
  6. @SyedGraphiX

    bile2 pon bole pergi , sy free jer . haha

    ReplyDelete
  7. @Apple De Licious

    ehh tima , ape lg . meh la vacation kt sni . aku bawa ko jln2

    ReplyDelete